instagrammers

Instagram

13.2.12

exhibition


Weekend haritu ada interior & electrical exhibitions. Aku kan suka jalan-jalan gini. Nasib ikea tak ada kat sini. Kalau tidak memang hampar tikar depan pintu masuk. Okeh, balik pada cerita. Pameran tu buat empat hari. Niat dihati nak jalan-jalan SAHAJA. Sekali ada pulak yang terbekenan dihati.

Akan tetapi *sambil lap air mata*, menteri kewangan tidak epruv permintaan. Sangat sangat sangat frust. Tak pe. Tak de rezeki lagi. Maybe akan datang rezeki aku akan dapat yang lebih besar dari itu *sambil tadah tangan berdoa*. Harapan nak tinggi tu. Tak agak-agak. haha..

Macam-macam ada jual kat sana. Kipas transformer yang sebelum ni ada blogger tu pakai pun ada gak jual. Bersepah-sepah. Macam-macam design ada. Yang kuncup tepi ada, yang kuncup ke bawah pun ada. Memang rambang mata lah kau duduk situ.

Aku aimed carpet dengan frame ukiran. Tapi takde pulak yang terberkenan dihati *sebenarnya harga yang melampau*. Haha.. tak achieved budget aku sebenarnya. Takpelah nanti bila dah jadi kaya raya, bolehlah verangan nak berkarpet shaggy semua.

Ada satu booth ni dia jual mptiga. Design memang exactly tiru sebijik sejibon sony punye style. Kan ada sony keluarkan walkman yang sangkut dekat telinga tu kan. Hah gitulah ghupe dia. Tapi brand cap ayam lah. Tak ada logo apa-apa. Kualiti tak tahu nak cakap lah. Tengok harga dah tahu. Dalam rm29 – rm99. Kalau yang ori punya dalam rm300. Amie kata kalau nak buat rosak telinga tu bolehlah beli. Sebab cap ayam ni kita tak tahu side effect dia kan.

Lagi apa yang ada ekk? Vacuum yang jalan sendiri pun ada. Kau letak jek kat lantai, dia akan bergerak sendiri. Yang bijaknya, kalau dia langgar dinding or sesuatu objek, dia akan gostan balik. Ala-ala macam kereta kontrol la. Kalau sesapa yang tanak sakit pinggang, bolehlah beli. Tapi lepas tu poket pulak yang sakit. Sebab harga dia boleh tahanlah jugak. Haha..


 
Barang yang aku nak sangat tu ada kat salah satu gambar kat atas ni. Korang rasa yang mana satu? Tapi bukan carpet ngan frame tu. Yang tu ngada-ngada punya request. Ahaks.



4 komentetar:

itangmanih said...

mmg 'sakit jiwa' kalu pi tpt camnie...kitorg dulu ms sblm pindah mmg tgh nk carik brg2 utk umah...pi yg kt KLCC tuh...GILOSSSSSS....terus haru biru...checklist pun x guna sbb tgk ini,tergoda..tgk itu,tergoda...ayayaii...

akak nk teka brg idaman hati u tu:
1)flat screen tv
or
2)dish drainer

Betul x?hehe

shakila mubarak said...

akak, u are so damn rite! akak jampi tengok kat air ehh??

itangmanih said...

standardla fomfuan...benda yg x penting bg lelaki pun bg fomfuan,mau!mau!

shakila mubarak said...

mne ade xpnting kak? sgt penting bg sy. rse mcm idup ni xcomplete. =)

tp tu lah, bg org lelaki ni, "ah nanti-nantilah"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...