instagrammers

Instagram

1.2.12

Facebook Business Card



Semalam dapat satu parcel. Hati sudah berbunga-bunga ingatkan barang yang aku order dari online dah sampai. Sekali tengok parcel from United Kingdom. Amboiii jauh bebenor. Setahu aku barang yang aku beli tu, takdelah jauh sangat. Pelik jugak ni. Terus jadi dupdapdupdap time nak bukak envelope.


Bila bukak nampak kotak ada sticker facebook. Ouhhhhhh... Sekali baru teringat yang dulu-dulu aku ada buat namecard thru satu website ni dengan menggunakan facebook. Hati sangat riang. Banyak best wooo. Ingatkan dia tipu-tipu jek. Sekali betul kau. Sape nak bagi menda free gini kan. Like 1000x. Haha..



Korang nak try? Senang jek. Syarat dia facebook korang kena guna timeline. Macam facebook aku ni. Hah bukaklah. Apa lagi. Comel tak? Kikikiki..

Dah guna timeline? Okeh. Ce bukak website ni. Senang jek. Ikut jek step-step yang dia ajar. Isi apa yang patut. Letak gambar-gambar yang cantik-cantik. Lepas tu submit. Dalam masa sebulan sampai lah kot. Aku pun tak ingat bila aku submit ni sebab time tu ingat nak mengisi masa lapang jek *a.k.a curi tulang*.



Bayaran? Takde Jah! Free of charge. Delivery pun free. Tuptup sampai depan pintu rumah korang. Best kan…


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...