instagrammers

Instagram

19.2.13

Instagram di blogspot



Sekarang ni aku dah jadi kameraman tak rasmi untuk Hariz. Hari-hari mesti ada jek gambar dia yang nak diupload. Anak pertama ko. Mesti la excited. Tengok esok lusa time anak dah ramai nanti. Gigih tak aku time tu. Haha..

Biasanya aku akan up dekat instagram. Kadang-kadang kalau mood aku rajin, aku akan link kan kat fb. Kat blog memang kalau tak bz jek akan up entri dia. Kalau bz tu, memang sunyi sepi jek lah. Tapi dekat instagram insyaallah aku akan up hari-hari. Sebab aku rasa ni semua moment yang kita tak akan dapat balik. Sebab tu kalau boleh aku nak captured setiap hari dari dia dalam hari sampailah bila dah besar nanti.



Hah korang yang ada akaun instagram tu bolehlah tengok direct dekat telefon canggih masing-masing ittew. Yang tak ada instagram tu, janganlah bersedih duka nestapa yek. Gambar Hariz tetap boleh ditatap. Follow widget instagram kat side bar belah kanan ni. Dah boleh view gambar-gambar dari dulu sampai lah sekarang. Yang ada akaun instagram tu, jangan lupa follow iolsss k.

*bajet retis nak soh orang follow ko kila weh. Mihmihmih..*



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...