instagrammers

Instagram

18.7.12

Saya menang!!


Yeayyy.. First time menang contest. Dia punya teruja tu lain macam sikit. Ngalahkan orang yang dapat hadiah kereta sebiji. Haha. 


Haritu ada nampak notification dari fb Ceera. Dia kata nak up entri giveaway tepat jam 10 pagi. Macam menarik jek kan bunyinya. Menda free, opkos lah best. Tapi aku terlambat bukak blog dia dalam area pukul 10.15. Tapi takpelah. Baca jek lah. Baca punya baca, dia dok promote barang beauty healthcare dari Thursday Plantation. Dan opkos hadiahnya juga dari produk tu yang bernilai RM237.50. Macam menarik jek kan. Contestnya pun macam senang jek. Dia tanya tarikh lahir dia, suami, dan anak dia. Tapi dia nak pengomen terawal yang jawab dengan tepat. Time tu rasa macam tak sempat dah sebab agak mesti dah ramai yang jawab. Lepas tu sambung lagi baca entri dia, dan eh eh dia nak 10 pengomen terawal lah. Kalau dah 10 orang dia nak tu, rasa macam sempat lagi sebab time tu baru 20 minit dia publishkan. Gigihlah aku dok tanya kat google. Haha semangat kan. Cari punya cari, jumpa jek d.o.b dia dengan keisha tapi bab laki dia tu macam susah sikit. Last-last gamble jek jawab.


Sekali tengok esoknya dia up entri nama pemenang, nama iols ada u. Yipeee.. Aku tengok nama aku adalah pengomen yang ke-20 tapi maybe 10 orang yang awal dari aku tu komen salah, jadinya aku yang ke-10 jawab dengan betul. Iye. Cukup-cukup makan jek nama aku yang ke-10. Rezeki. Jimat dah tak payah beli pencuci muka dua tiga bulan. Hehe. Btw, nak ucapkan terima kasih pada pihak penaja *ceh macam retis jek* yang buat contest macam ni. Tq pada kak ceera, lain kali rajin-rajinlah buat giveaway macam ni lagi yek. I is loike... *kelip-kelip mata lelaju*



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...