instagrammers

Instagram

12.7.12

Present pertama saya


Semalam I is cuti. Bukan ’cuti mintak’ tapi mc. Muahaha. Kedekut sungguh nak apply cuti. Bukan apa kene berjimat cermat sebab banyak agenda di hujung-hujung tahun nanti. Semalam ada appointment checkup dengan pakar untuk check perut yang rasa sakit belah atas tu. Bila ditekan-tekan mcam rasa ada ketulan dalam perut. Setelah 4 jam menghabiskan masa kat klinik kesihatan sampai kematu rasanya punggung ni dok menunggu, last-last bila doktor check kata semuanya ok. Tak ada pape. Doktor tak scan pun tengok. Dia just tekan-tekan rasa perut. Macam tu jek. Tapi mestilah dia lebih tahu dari kita kan. Dah namanya pakar. Aku redha jek lah bila dia kata tak ada apa-apa dalam masa yang sama rasa syukur sebab semuanya sihat tapi dalam masa yang sama ada juga rasa tak puas hati sebab perut aku tu kenkadang still ada rasa sakit. Rasa sakit tu datang bila lepas kita batuk-batuk. Doktor buat test tb tapi semuanya normal. Ni dia tengah test nak tengok aku ada lelah ke tak. Siap dibaginya inhaler just in case kalau-kalau aku rasa sakit yang amat. Tapi macam was-was jek nak guna inhaler ni sebabnya memang aku dari dulu lagi tak ada lelah. Keturunan pun tak ada yang lelah. Tapi aku ikutkan jek lah kata doktor. Dah dibagi, kita ambil ye dak. Barang free lah katakan. Cuba kalau kena bayar? Muahahaaaa...



Ouh pagi ni masuk opis. Sekali ada orang bagi present. I is happy. Gila kau tak happy dapat hadiah. Hadiah barang baby pulak tu. Tq pada kak jun yang presentkan kat anak saya ni. I love u lah kak jun. Ouh tetiba jek kan. hehe.. Macam tahu-tahu jek anak aku ni boy kan. Kak jun ni actually dari branch lain tapi kene attached kat branch aku ni seminggu sebab head aku kena attached kat hq. So dia menggantikan bos aku lah ni kiranya. Hari ni dia dah last kat sini. Petang ni dah nak gerak balik. Btw, terima kasihlah banyak-banyak sebab bagi present ni. Mommy is happy, baby pun dok melompat-lompat dalam perut tanda keriangan. Yeayyy!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...