instagrammers

Instagram

22.3.12

birthday present



Aku tengok video ni rasanya dah banyak kali kot. Lebih dari seploh kali. Dan setiap kali tengok, mesti terikut menangis. Seploh kali tengok, seploh kali nangis. Entah kenapa. Aku rasa macam touching sangat bila tengok. Aku tunjuk kat amie video ni dulu, dia pun boleh repeat tengok banyak-banyak kali. Sangat-sangat amazing katanya.

Budak ni aku rasa sangat bijak. Tahu menghargai sesuatu pemberian. Dia pun macam tak sangka yang impian dia selama ni nak ke Disneyland akan tercapai. Memang impian semua budak nak jejakkan kaki ke situ termasuklah aku masa time kecik-kecik dulu. Tapi apakan daya.

Aku paling suka reaksi pertama dia masa dia bukak bag. "oh my goodness". Lepas tu siap tanya kat mak dia lagi "how do you know i want this, how, how". Siap dengan muka-muka lagi. So cute kannnnn… 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...