instagrammers

Instagram

12.1.12

Wedding Album


Sabtu aritu masa pergi Johor, balik sekejap rumah mak. Sebelum tu singgah ambil album kahwin. Majlis bulan 11, ni bulan 1 baru nak mengambeknye. Almaklumlah duduk nun jauh di perantauan.

Album, gambar frame dengan CD untuk softcopy. Pakej ni aku ambil dari PohonMinda. Service dieorang sangat tiptop. Kau cakaplah nak pose macamana sekalipun, dieorang akan follow jek kehendak kita. Tu yang bestnya.

Tapi dari segi design album, apa aku boleh kata, 4bintang jek mungkin. Sebab apa yang aku harapkan kat album tu tak memenuhi citarasa aku. Knowing me yang sangat cerewet. Mesti ada jek yang tak puashati. Tapi menda dah siap print pun, so terima seadanya je lah.

Jom layan gambar..! 

















Banyak lagi sebenarnya. Kalau u ols nak tengok, moh ler datang ke rumah mini aku. Dekat jek. Tak jauh pun. Terengganu tak sampai 5jam kan! =) 



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...