instagrammers

Instagram

12.12.11

2011 here we go


20 hari lagi dah nak tahun 2012. Sekejap jek aku rasa 2011 ni berlalu. Detik demi detik, banyak yang berlaku pada aku tahun ni. Tapi yang bestnya lebih ke arah positif la. Yang tak bestnya adalah super-super bizi!

Macam awal tahun aritu (gila lama punya citer baru nak berupdate kan), aku dapat lesen. Tak silap aku since umur aku 18 tahun kot ambil lesson tapi tak pernahnya nak khatam. Tup tap tup tap after 7years baru la dapat. Ngalahkan nak ambil lessen kapalterbang! Haha..

Apa lagi ek kejadian tahun ni? Hah.. pertengahan tahun haritu dapat rezeki durian runtuh. Alhamdulillah. Timing yang sangat-sangat bagus. Dengan rezeki tu jugak lah buat topup2 untuk upacara akhir tahun. Syukur!

Semester break haritu (macamlah ko study kan kila! Haha..), maksud aku masa cuti sekolah pertengahan tahun haritu, bulan 6 kot, aku selamat bertunang. Lama gila berkawan. Nearly 5 years sampai la orang semua asyik la dok bertanya bilalagi – bilalagi. Bila seru dah sampai, prepare tak sampai sebulan, terus bertunang.

Ikat tak sampai 5 months, terus kahwin. Boleh gitu? Haha.. Dulu kawan beria sampai 5 tahun, tunang 5 bulan je. Jadi la tu. Orang tua-tua kata tak baik bertunang lelama, banyak dugaan. Tapi sepanjang tempoh bertunang tu, aku tak rasa pun apa-apa perubahan. Maksud aku tak rasa pun macam diri ini telah disunting. Haha. (Ayat taknak kalah!) Mana taknya, hari-hari berjumpa kan.

Genap 11.11.2011 haritu aku diijabkabulkan. Konon nak date cantik, bagi senang sikit laki aku nak ingat anniversary tetiap tahun nanti. (Ha ha harapan!) Nikah kat masjid. Sanding 12.11.2011 buat kat rumah Johor. Majlis menyambut 3.12.2011 buat kat rumah Terengganu. So saya dah ada 2 rumah sekarang untuk digilir-gilirkan balik time cuti nanti. Yeayyy!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...