instagrammers

Instagram

26.4.13

Lunch time dengan Mokchik Hariz

Time gaji lah tekak ni mengada-ngada terasa nak makan pizza pulak. Since pizza hut dok sebelah opis jek, apalagi merempitlah kita di tengahari buta waktu lunch hour. Tapi makan sorang mana sedap kan. Aku is paling tak reti makan sorang-sorang kat kedai. Rela beli tapau kot. Tapi pizza mana sedap tapau. Makan panas-panas dengan cheese meleleh sambil krak kruk kerak kat tepi baru best kan. Kebetulan hari Khamis kononnya ada promo untuk meatball. So apalagi. Terus buzz Chik.

 
Aku : Mitbol jom
Chik : Bila?
Aku : Sekarang!
Chik : Apaaa?

Hahaha. Aku ni memang jenis kalau nak pergi memana time tu baru decide time tu jugak kena pergi. Sebab kalau plan awal-awal mostly tak pernahnya jadi. So bila ad-hoc macam ni, terus rasa macam zup-zup dah sampai. Gittewww.


Bila time order tu masing-masing punya napsu mengalahkan orang puasa okeh. Tengok pizza nak pizza. Tengok meatball nak meatball. Tengok baked rice nak baked rice. Tengok chicken wing nak chicken wing jugak. Last-last order semua. Senang. Haha..


Masa sampai semua makanan tu aku cakap kat chik boleh ke kita ni habiskan semua ni. And amazingly time dah sudah makan tu aku cakap lagi kat chik, oh kita berjaya jugak menghabiskan semua makanan ni tanpa rasa mengah pun. Means boleh dessert pulak ni. Amboiii tekak. No no no. Aku kena rushing masuk opis balik. Chik lah best sebab boleh sambung shopping. Bos dia best. Tak kisah staff dia masuk lambat. Boss I is tak fun uols. *matilah kalau dia tahu aku mengata dia ni*. Ampun boss. Jangan tolak bonus saya okeh hujung tahun ni. Haha..



          XOXO

3 komentetar:

~ As ~ said...

Lepas ni sila puasa seminggu utk kalori yg telah diambil ehehe gurau je..
*Panggil As je plssss jgn panggil kakak, rasa formal(?) pula.

MadianiMamat said...

as: malangnya tak insaf pun. yilek exercise! haha..

shakila mubarak said...

ooo kena panggil As jek eh. OK. cakap kat mira aunty kila nak pinjam spek blh tak. homei ngattt..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...