instagrammers

Instagram

13.1.13

Kejadian hari jumaat



Jumaat haritu plan nak balik rumah. Tapi amie bagitahu ada wedding cousin dia kat kampung. Aku ni kalau ada kenduri-kenduri ni macam leceh sikit nak attend sebab aku rasa macam renyah jek bila ada anak kecik ni. Tapi sebab semua orang pergi, aku join jugak lagi-lagi bila memikirkan boleh makan sedap nanti. Haha dasarrr..

Majlis nikah start lebih kurang pukul 10 lebih gitu. Dengan sekali lafaz jek sah lah kak ita jadi isteri orang. Terror tu. Dulu laki den dua kali lafaz. Darah gemuruh lebih sangat  ni. Haha. Tahun lepas aku kahwin, kak ita attend bujang-bujang gitu. Tahun ni dia kahwin, aku pulak attend siap angkut anak sekali. What time flies..

Selamat pengantin baru. Semoga kekal ke akhir hayat. Insyaallah..


Get ready. Dupdapdupdap..


Sahhhh..


Gorgeous..


Hantaran dari pihak perempuan


Hantaran dari pihak lelaki


Banana choc cake. Makan kek ni tak ingat dunia lepas tu arini demam urat. Syabas kila!


Emoknyeee saya. Grrr..


Time ni anak sorang


Tetiba jek ramai pulak anak kami


Omel-omel la bebudak ni




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...