instagrammers

Instagram

18.6.12

Hot-hot Momma



Wahhh.. Lastup entri 18 April. Harini dah 18 Jun. Genap 2 bulan dah tak update apa-apa.Sibuk bebenau nampaknya. Apa yang disibukkan pun aku tak tahu. Haha..

Ni nak cerita pasal hot mama. Bukan hot sebab sexy tapi hot sebabkepanasan. Gila panas kan sekarang. Kat rumah tu dah pasang kipasfully speed pun tak rasa apa. Aku pun tak pasti samada kipas tu yang dah makinslow ke atau memang orang mengandung ni selalu panas ke atau cuaca sekarangyang panas membahang. Panas dia tu sampai boleh naik ruam satu badan.

Haritu dah refer doktor. Dia just bagi aku calamine lotion suruh sapu.Memang yang naik ruam tu makin kurang bila sapu lotion tu tapi yang tumbuh barupun tak kurang jugak. Agaknya memang allergic orang mengandung macam tu ehh.Kalau yang naik bintik-bintik tu dia dok rilek saje jek aku tak kisah sangattapi bila bab gatal mengenyam tu yang tak sanggup oden. Nak digarukan nantitinggal bekas. Tak cantik dah kulit mak lepas ni.

Kalau dulu time panas-panas or badan dah start gatal tu, aku belasah jepergi mandi tak kira la siang ke malam. Tapi haritu masa balik kampung kenetegur dengan mak. Mak kata jangan mandi malam nanti anak kembar air. Uwaaa...ada pantang larang pulak. Sekarang ni kena belajar kebalkan badan. Biarlah panas ke gatal ke memang dah tak berani nak mandi malam.  Pfttt...




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...