instagrammers

Instagram

20.2.11

Layang-layang terbang melayang


Festival Layang-layang Sedunia dah masuk kali yang ke-16 tahun ni. Kalau bebudak, dah tingkatan 4 sekarang, tahun depan dah boleh ambil SPM kata orang tua-tua. Tapi macam tahun-tahun terdahulu, aku tak pernah berkesempatan nak tengok secara live. Padahal bukan jauh sangat pun daripada rumah aku, jalan kaki tak sampai lima minit pun dah sampai. Okeh, aku tipu. Kalau jalan kaki tu berpeluh jugaklah. So better korang naik kereta. Dulu-dulu pernahlah sekali-dua tengok, tapi tu semua masa zaman muda remaja la. Sekarang pun muda lagi. Keh3...

Hmmm... Tak dapat tengok depan mata, layan gambar pun jadilah. 


Ni port aku berendek masa dolu-dolu

Layang-layang ekor panjang






Mat saleh pun ado



Tengok ape tu deknon

Boye darat

Ouhhh... tersangkut pulak dah

Sotong kurita

Alamakk.. terbelit pulak talinya

Meoowwww...


Pegang baik-baik. Nanti terlepas, nayaaa...

Cicakman pun ado



Tak ade sape ke nak tolong aku angkat wau ni. Borat nih...

Ewau bule, ewau bule

Kelate maiiii






Aku cop yang teddy bear tuuu


Oppssss… terjatuh pulak. Ni kene cepat-cepat bangun ni. Kalau tak, nanti paparazzi nampaklah pulak





 P/S : gambar semua adalah ehsan dari beliau

P/S/S : tetiba mood nak balik kampung. arghhhh... damn!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...