instagrammers

Instagram

24.12.12

Hariz oh Hariz

Semalam kan first day naik kerja. Means first time jugaklah aku tinggalkan Hariz seharian. Sedih gila. Rasa macam masa tu lambat je berlalu time kat ofis. Rindu gila. Padahal baru beberapa jam. Haishh...

Balik kerja tu aku tengok ma tengah dukung Hariz. Dengar Hariz dok tersedu-sedu. Nak cepat besar agaknya anak mummy ni. Aku pergi kat ma ingat nak ambil susukan dia. Masa nak ambil tu, dia taknak tengok pun muka aku. Merajuk agaknya. Keciwa hati mummy. Huhu. Tapi aku ambil jugaklah kan. Masa dah ambil tu, dia punya nangis tu bergema satu rumah. Sedih gila nak bagitau yang mummy dia tinggalkan dia. Aku tengok pun boleh jadi sedih. Huwaaa. Anak mummy ni kecil-kecil dah pandai merajuk. Anjer ngat tauuu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...