instagrammers

Instagram

24.6.12

Susu free


 
 

Haritu pergi jalan-jalan kat website mommy to be. Lepas tu tengok yang diaorang ni dok minum susu. Macam best jek. And banyak juga khasiat untuk mommy and baby dalam perut tu. Ada orang kata yang jangan minum susu soya sebab takut kulit anak sensitive. Seeloknya minum susu untuk bakal ibu. Lagi berkhasiat dan juga kalau nak dapat anak putih gebu. Tapi pada akulah, kalau dah kulit mak nya tak berapa nak gebu macam aku ni, boleh ke anak tu nanti gebu. Hah...
 
Tapi tak pe lah. Janji kita berusaha kan. Kalau boleh kita ni sebagai mak, memang nak yang bagus-bagus je untuk anak ye dak. So aku merajinkan diri pergi ke web nestle. Sekali tengok ada button untuk request sample. Meh kita try sekali click. Sebulan lepas tu dapat sample tu. Suka3. Siapa tak suka barang free weh. Sample ni besar. 350gram. Memang cukup untuk minum sebulan. Jimat dah RMtiga ploh ringgit lebih kat situ. Haha..

Lepas tu aku pergi kat web anmum pulak. Try request sample. Yang ni best sebab boleh pilih nak perisa original or coklat. So aku try ambil yang coklat. *macamana anak nak putih kalau minum coklat kan*. Seminggu dua lepas tu, sample sampai. tapi paket kecil jek. Boleh buat 2 kali minum. Jadilah.

Pada aku susu-susu ni rasa lebih kurang sama jek. Sebab sebelum ni memang aku beli susu anmum materna perisa original tu. Rasanya pun lebih kurang macam mom&me dari nestle. Dari segi kebaikan, aku rasa setiap produk ada kelebihan masing-masing. Cuma antara mahal dan murah. Kalau berkemampuan, kita belilah yang ok sikit. Kalau tak mampu nak commit tiap-tiap bulan, beli brand-brand yang macam ni pun dah ok. Tak perlulah nak beli susu yang beratus-ratus harga dia. *cakap untuk diri sendiri*. Haha..


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...