instagrammers

Instagram

21.3.13

Totebag


Sekarang ni pergi kerja mengangkut macam-macam jenis bag. Kat bahu ada handbag. Tangan kanan pegang bag pam. Tangan kiri dengan cooler bag. Tu belum masuk lagi dengan plastik makanan. Mana nak pegang id card nak swipe pintu masuk bank. Tak menang tangan dibuatnya. Sampai semua officemate tegur kata ni nak pergi kerja ke nak pergi mana sampai penuh tangan. Dah nak buat macamana. Tuntutan seorang ibu bekerjaya. Ecewahh. Haha.

Kena cari alternatif lain untuk carry satu bag jek tapi semua benda boleh muat dimasukkan. Memula ingat nak cari totebag yang kat belah dalam dia ada banyak compartment. So bila jenjalan dengan Hariz boleh bawak bag tu sekali. Compartment yang banyak kat dalam boleh selit pampers ke botol susu ke even telefon dengan purse boleh campak sekali dalam satu bag tu.

Dah nak terbeli yang jenis tu sekali ternampak pulak totebag yang lain even lagi praktikal untuk dibawak pergi kerja. Dan yang penting sangat besar boleh muat segala mak nenek barang yang kena aku carry hari-hari ulang alik pergi kerja. Tapi bag ni takde compartment lah dalam dia. Tapi it sokey. Sebab ia kiut lalu terbeli.

Dan memang terbukti ia kiut sebab bila ada orang tengok, dia pun kata “haa bag macam ni lah dah lama cari”. Ok takpe. Nanti iols belikan lagi satu eh. Tapi yang ni kasi I pakai dulu. :)


Ingat nak beli yang ni



End up setel beli yang ni


p/s : bila ada benda baru ni, terus rasa semangat nak pergi kerja kan. Kalau tak, nak bangun mandi pagi pun malasss ya hampun..





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...